You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - חלוקת נקודות ברעננה, צפו בשערים
הפנים לגביע המדינה. שחקני הפועל ת"א חוגגים כיבוש שער (צילום: חגי מיכאלי)

נערים א' - חלוקת נקודות ברעננה, צפו בשערים

ליגת העל - מחזור 26: חלוקת נקודות ברעננה' מכבי חיפה שיפרה במעט את מעמדה בזכות ניצחון 0:2 על מכבי פ"ת. וידאו עם השערים מרעננה מחכה לכם בכתבה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום וידאו: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

השבת האחרונה התאפיינה בפגרה בהרבה ליגות. בליגת העל של שנתון נערים א', בה שוחקו 27 מחזורים, נוצלה השבת לקיומם של שני משחקי השלמה בהשתתפות 3 מ-4 הקבוצות שישחקו ב-7/5 במעמד חצי גמר גביע המדינה. בכל אחד מהמהשחקים נכבשו שני שערים.

במשחק שנערך בשעות הבוקר ברעננה, נפרדו הפועל ת"א - שמדורגת במקום השלישי בטבלה, והפועל רעננה - שמדורגת במרכז הטבלה, בתוצאת שוויון 1:1. כפי שתוכלו לראות בסרטון שבתחתית כתבה זו, הפועל רעננה הייתה הראשונה לכבוש, שער מרהיב שכבש מתן זיזוב בבעיטה מכ-20 מטרים מכדור שנהדף לעברו, העניק לקבוצה מהשרון יתרון 0:1 בדקה ה-5. בדקה ה-38 הפועל ת"א הצליחה להשוות את התוצאה, כאשר מסירה מאגף שמאל מצאה את בן אורזל, שנגח מטווח קצר לרשת וקבע בשלב מוקדם את תוצאת המשחק - שוויון 1:1, שקוטע להפועל רעננה רצף של שלושה ניצחונות.

הפועל ת"א מוצאת את עצמה שלושה מחזורים לתום העונה, כשהיא מרוחקת 8 נקודות מפסגת הטבלה והסיכוי הריאלי שלה לסיים עונה עם תואר, קיים רק אם תזכה בגביע המדינה. לשם כך, היא תצטרך בשלב ראשון לנצח את מכבי פ"ת במעמד חצי הגמר, בו הפועל רעננה תפגוש את מכבי ת"א, סגנית המוליכה.

אם במכבי פ"ת עסקינן, הרי שהחמישית בטבלה התארחה במוצאי השבת אצל מכבי חיפה, הרביעית בטבלה, שהקדימה אותה בנקודה אחת. שתי הקבוצות מרוחקות פער של מעל 20 נקודות מהמקום הראשון, כך שהן הגיעו משוחררות למשחק ביניהן. שערים שכבשו: ניב גבאי (16, פנדל) - מלך השערים החיפאי, ונבות רטנר (82) העניקו למכבי חיפה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. מכבי פ"ת מצידה תקווה לצלוח את משחקי הגביע ולהביא גם היא תואר למועדון. 

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות להפוך את הגוף שלך למכונת ביצועים. איך זה קורה? לחץ כאן


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...